lördag 9 januari 2010

# 10

Och inte vet jag egentligen varför, men vi pratade om vit oleander.
Och jag berättade en historia om en stad som inte bryr sig om att någonting är dödligt, så länge det är vackert och doftar gott. Och jag var yr i huvudet av whisky och din grumliga blick.
Du sade: om du ser hovspår ska du inte börja leta efter enhörningar, CC.
Och inte vet jag om det egentligen var så, men jag vill minnas att du gick hem sedan.
Och att jag inte gjorde det. Men att jag funderade resten av kvällen på vad du faktiskt menade.

3 kommentarer:

  1. Antar att din mobil inte är min kompis längre.
    Men välkommen till mig är du fortfarande imorron på morronen, och om du känner fört så kan du dra iväg ett sms så jag vet hur du gör.
    Puss och sånt.

    SvaraRadera
  2. I'm down, come by and pick me up..

    SvaraRadera
  3. Will do, baby. Jobbar idag, dock.
    Puss CC

    SvaraRadera